Mobilabonnement får du hos MOBREP Både til privat og bedriftTenk deg en topp moderne, rimelig og brukervennlig sentralbordløsning skreddersydd til din bedrift. Mobilt Bedriftsnett kan brukes med mobiltelefoner alene eller i kombinasjon med PC. Den kan settes opp med velkomstmenyer, køer og automatiske svargrupper slik at kundene dine kommer raskere frem til riktig person eller avdeling.
Fordeler for din bedrift
Mobilt Bedriftsnett fra Saga Mobil er kostnadseffektivt og krever minimale investeringer. Det øker produktiviteten og gir god kundeopplevelse.
Mobilt sentralbord
Ansatte kan besvare samtaler til sentralbordet fra hvor som helst – fra mobiltelefonen eller en PC.
Køer og grupper
Fordel innkommende anrop mellom ansatte som er innlogget i køer og svargrupper. Dersom alle er opptatt kan samtalene settes i kø og gå til første ledige medarbeider, rutes til opptattmelding eller eksterne nummer.
SMS
Send SMS til enkeltpersoner fra PC eller mobiltelefonen. Fra Softphone på PCen kan du sende gruppe-SMS.
Tidsstyrt velkomsthilsen
Du kan enkelt sette opp tidsstyrte velkomstmeldinger i sentralbordet.
Kontaktliste
Her kan du finne kontaktinformasjon til bedriftens ansatte og tilgjengelighet. Med integrasjon til MS Exchange vil den ansattes tilgjengelighet bli automatisk oppdatert.
Statistikk
I mobilappen kan du se hvor samtaler til sentralbordet er besvart, den viser også statestikk over anrop til bedriften.
Telefonkonferanse
Det er enkelt å sette opp konferansesamtaler med interne og eksterne deltakere.
Sett over
Med “Sett over” kan du enkelt sette over en samtale fra sentralbordet til din kollega via mobilapp eller PC. Du kan også se hvem av dine kollegaer som er ledige eller opptatt i samtaler.
Fordeler for dine kunder
Mobilt Bedriftsnett fra Saga Mobil gir en god kundeopplevelse ved at innringerne blir møtt på en profesjonell, positiv og tydelig måte.
Motta anrop smart
Innringer kommer raskere frem til riktig person eller avdeling.
Ett hovednummer
Gjør det enklere for kunder å ringe inn til bedriften, alle samtaler blir ivaretatt på en profesjonell måte.
Alltid svar
Kunden møter alltid en ansatt som svarer telefonen og setter samtalen over til riktig person.
Menystyring
Innringer får en velkomsthilsen med tastevalg som styrer samtalen til riktig person eller avdeling i bedriften. Dette gir din bedrift en fleksibel løsning som skreddersys etter bedriftens behov.
Aldri stengt
Utenfor bedriftens åpningstid møter kunden talemelding som kan informere om åpningstider og kontaktpersoner hos bedriften utenfor ordinær åpningstid, og eventuelt legge igjen beskjed i svartjenesten gruppeinnboks/mobilsvar.
Tilbakering
Innringer kan automatisk ringes opp igjen hvis det er travelt på sentralbordet, og samtidig beholde sin plass i køen.
Kom innom om du trenger simkort, startpakke eller nytt abonnement.
Ring for spørsmål 534 16600